FAQ – Veelgestelde vragen

FAQ - Veel gestelde vragen

Betalen

Nadat je je bestelling hebt geplaatst, ontvang je een orderbevestiging via de mail. Hier zie je onder andere het ordernummer van je bestelling.
Is er iets onduidelijk of heb je geen orderbevestiging ontvangen? Bekijk dan welke situatie bij jou van toepassing is:

Bestelling niet betaald, aankoopbedrag niet afgeschreven:
In dat geval is er iets misgegaan met de verwerking van jouw betaling. Je bestelling wordt automatisch geannuleerd en je kan opnieuw een bestelling plaatsen.

Bestelling betaald, maar geen orderbevestiging ontvangen:
Jouw orderbevestiging ontvang je meestal binnen een paar minuten na het plaatsen van je bestelling in je mailbox. We adviseren om ook in je spambox te kijken.

Heb je deze niet ontvangen? Dan staan we voor je klaar om je verder te helpen.

Orderbevestiging ontvangen, maar geen track & trace:
Alle informatie omtrent je verzending ontvang je zodra je bestelling is afgerond en klaar is om verzonden te worden.

We willen het betalen zo eenvoudig mogelijk voor je maken. Je kunt je bestelling veilig afrekenen met de volgende betaalmethoden:

  • iDEAL: via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank.
  • Apple Pay: deze optie verschijnt wanneer jouw bestelling op een Apple-apparaat wordt geplaatst.
  • Klarna achteraf betalen: betaal binnen 30 dagen na het plaatsen van je bestelling.
  • Creditcard: met jouw VISA of Mastercard.
  • Overboeking: maak via een reguliere bankoverschrijving geld over.
  • Bancontact: een betaalmiddel voor onze Belgische klanten.
  • KBC/CBC-Betaalknop: ook een betaalmiddel voor onze Belgische klanten.

Bij ons kun je gebruikmaken van Klarna om achteraf te betalen. Hiermee kun je eenvoudig bestellen en tot 30 dagen later betalen, zodat je kunt betalen op een moment dat jou het beste uitkomt.

Tip: voor sommige vragen kun je beter rechtstreeks contact opnemen met Klarna. Bijvoorbeeld wanneer Klarna jouw gegevens niet accepteert of als na terugbetaling het bedrag niet wordt verrekent binnen je Klarna account. 

Als het niet lukt om je bestelling te betalen, kun je proberen je winkelmandje leeg te maken en daarna je cookies te verwijderen. Instructies hiervoor verschillen per browser en kun je gemakkelijk vinden via Google. Na het verwijderen van je cookies lukt het meestal om je bestelling alsnog af te ronden.

Tip: probeer ook eens een andere browser of een ander apparaat wanneer het niet lukt om te betalen.

Heb je liever dat we je helpen, of kom je er toch niet uit? Dan staan we uiteraard voor je klaar. Je kan ons bereiken op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 via Whatsapp, de mail of telefonisch.

Nadat je bestelling is afgerond, ontvang je een e-mail met de factuur van je bestelling. Je kunt ook de factuur terugvinden in je account.

Heb je geen factuur ontvangen? Mail ons en wij zorgen ervoor dat je alsnog je factuur ontvangt.

Bezorging

Je ontvangt per mail de volgende updates:

  • ”Dank voor je bestelling bij Geurfabriek.nl”: Je hebt een bestelling geplaatst en je ontvangt een orderbevestiging. Wij zullen de bestelling voor je klaarmaken en zo gauw mogelijk verzenden.

  •  ”Je bestelling bij Geurfabriek is nu afgerond”: Je bestelling is ingepakt en verzonden. Je ontvangt van ons een track & trace code waarmee je je bestelling kunt volgen via PostNL.

    Tip: Je kunt ook je pakket volgen via de PostNL app. Hier vind je ook de track & trace code van je bestelling.


Heb je geen track & trace code ontvangen? Mail ons en wij zorgen ervoor dat je alsnog de track & trace code ontvangt.

Natuurlijk willen we het zo aantrekkelijk mogelijk maken om online bij ons te bestellen. Bij bestellingen boven de €150 bezorgen we kosteloos. Voor bestellingen binnen Nederland onder de €150 rekenen we €6,19 verzendkosten voor een pakket en €4,01 voor een brievenbuspakket. Belgische klanten betalen €8,49 verzendkosten.

Jouw bestelling kun je op een thuisadres of een pakketpunt laten bezorgen. We werken samen met Post-NL.

Tip: Via de Post-NL app kun je gemakkelijk aangeven waar je je pakket wilt laten bezorgen.

Nadat je hebt besteld, kun je vast niet wachten tot je jouw heerlijke producten in huis hebt. We laten je natuurlijk weten wanneer je bestelling onderweg is doormiddel van een mail met jouw track & trace code. Vanaf dat moment is het handig om je bestelling te volgen via bijvoorbeeld de Post-NL app, zodat je precies weet wanneer je jouw bestelling kunt verwachten.

Daarnaast is het zo dat als je bij ons op werkdagen voor 16:00 besteld je pakketje dezelfde dag verzonden wordt.

Waarom duurt het soms wat langer?

Het kan zijn dat jouw pakketje bij Post-NL vertraging heeft opgelopen. Daarom adviseren we om de track & trace code goed in de gaten te houden.

Bestel je in het weekend dan wordt je pakketje maandag klaargemaakt en verzonden.

Tijdens drukke periodes, zoals rondom de feestdagen, kan Post-NL soms de bezorgtijden aanpassen. Houd daarom je track en trace goed in de gaten.

Helaas is het niet mogelijk om je bestelling te wijzigen nadat je deze hebt geplaatst. Wel kun je contact opnemen met onze klantenservice om bijvoorbeeld een adreswijziging door te geven.

Op dit moment bezorgen wij via Post-NL naar Nederland, België en Duitsland.

Private label

Kies uit meer dan 50 geuren en geef jouw product een unieke uitstraling met jouw eigen artwork en zelf gekozen verpakking. Roomsprays, geurstokjes en geurkaarsen leveren we al bij een oplage vanaf 100 stuks per geur. Zodra je bij ons een bestelling hebt geplaatst en het definitieve artwork binnen is, is de levertijd minimaal drie weken.

Bestel geursamples om de perfecte geur te kiezen of probeer onze handige sample bundels voor een selectie op thema. Ook kun je een sample van het gewenste product inclusief geur bestellen om de kwaliteit te testen.

Zodra je een bestelling hebt geplaatst, krijg je van ons alle benodigde documenten die nodig zijn voor je artwork. Denk hierbij aan de maximale afmetingen, de verplichte etiket informatie en een werktekening. Zodra je dit hebt ontvangen, kun je aan de slag met het ontwerpen van je etiket.

Is jouw artwork af? Dan zorgen wij ervoor dat de labels en/of doosje om jouw product komen en leveren jouw eigen geurlijn compleet af.

Hulp nodig met Je artwork? Wij hebben contacten om je aan te linken tegen scherpe prijzen.

 

De prijzen hangen af van de gewenste specificaties, zoals oplage, verpakking, etiket etc. Je kan de prijzen vinden na het configureren van het gewenste product. Let op deze prijzen zijn inclusief btw.

Door onze ervaring in het maken van grote oplages hebben we ons systeem toegepast op kleine aantallen. Dit betekent, de mooiste verpakkingen en geuren die ook worden gebruikt voor de grote merken.

Bij veel mensen leeft het idee dat bedrukken luxer is dan een etiket. Pas als je je er echt in verdiept zul je zien dat de grote merken vooral gebruik maken van etiketten. Voorbeelden zijn, Axe, Rituals, Nivea, Dior, Andrelon, Elvive etc. Het valt niet altijd meteen op, omdat het een transparant etiket is. 

De door ons gekozen verpakkingen in combinatie met een top geur en je eigen mooie artwork vertaalt zich in de markt ongeveer zo:
Roomsprays en geurstokjes van 200ml tussen de 19,95 en 29,95 afhankelijk van je merk en doelgroep. We zien eerder uitzonderingen naar boven dan naar beneden. Dit geeft een winstmarge van minimaal 2.2%

Na je bestelling gaan we meteen aan de slag. De door jouw gekozen verpakking en geur worden gereed gemaakt. 
Alle producten zul je ontvangen in dozen op een kleine pallet. Deze pallet wordt geleverd met een vrachtwagen. Hiervan ontvang je een Track & Trace code.

Geuren van de geurfabriek worden gebruikt in de professionele wereld van geurproducten. Deze hoge kwaliteitsgeurstoffen bestaan o.a. uit natuurlijke geurstoffen. Ze zijn niet op dieren getest, ze zijn vegan. Voldoen aan RSPO, Non-GMO en worden samengesteld volgen de eisen van de IFRA. 

Algemeen

Nee, helaas is het niet mogelijk om je bestelling op factuur te krijgen. Je kan alleen bestellen via de website.

E-mail: info@geurfabriek.nl 
Telefonisch: 06362064719
Whatsapp: 06362064719

Of via onze contactpagina

Op onze website kun je onder het kopje ‘Geuren’ de beschrijvingen vinden van elke geur die wij in ons assortiment hebben. Daarnaast kun je ook geursamples bij ons bestellen.

Geuren van de geurfabriek worden gebruikt in de professionele wereld van geurproducten. Deze hoge kwaliteitsgeurstoffen bestaan o.a. uit natuurlijke geurstoffen. Ze zijn niet op dieren getest, ze zijn vegan. Voldoen aan RSPO, Non-GMO en worden samengesteld volgen de eisen van de IFRA.

Heb je een andere vraag?